понедельник, 27 апреля 2015 г.

У Сватовому провели обласну педагогічну майстерню



Відповідно до плану роботи ЛОІППО 21 квітня 2015 року на базі Сватівської обласної спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату проведено засідання обласної педагогічної майстерні для заступників директорів із виховної роботи та вихователів шкіл-інтернатів області «Науково-методичні основи вдосконалення виховної роботи шкіл-інтернатів».         
У роботі педагогічної майстерні взяли участь: Мягкоход В. О., начальник відділу інтернатних закладів, Сагіна Н. С., головний спеціаліст відділу дошкільної та середньої загальної освіти Департаменту освіти і науки Луганської облдержадміністрації, 10 заступників директорів із виховної роботи та 12 вихователів шкіл-інтернатів області.
Директор Сватівської обласної спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Довбнич Ю. М. привітав учасників обласної педагогічної майстерні та ознайомив із специфікою роботи та організацією навчально-виховного процесу у закладі.
Розпочав роботу педагогічної майстерні Мягкоход В. О., який зазначив, що виховна робота є складовою і невід’ємною частиною всього навчально-виховного процесу шкіл-інтернатів і спрямована на виховання свідомої, гармонійно розвиненої, творчої, високоосвіченої, життєво компетентної особистості, здатної до активної діяльності в різних галузях самостійного життя. Результативність виховної діяльності залежить від фахової компетентності педагогічних кадрів, вміння застосовувати системний підхід до виховання, упроваджувати інноваційні технології.
Із доповіддю-презентацією «Науково-методичні основи вдосконалення виховної роботи шкіл-інтернатів» виступила Волкодав Н. І., заступник директора з навчально-виховної роботи Сватівської обласної спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату. Вона поділилася з присутніми досвідом виховної роботи в школі-інтернаті, яка проводиться задля забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та соціальних вимог, а також ознайомила із здобутками щодо виховання  у підростаючого покоління ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, до себе, праці, людей, природи, мистецтва. Шляхами реалізації поставлених завдань у школі-інтернаті є структура виховної роботи, система виховних заходів,  методичне об'єднання  вихователів, учнівське самоврядування, тематичні місячники і тижні, рада профілактики правопорушень, запровадження інноваційних технологій виховання. Виховна робота школи-інтернату різноманітна за напрямами і спрямована на формування ключових життєвих компетентностей учнів.
У практичній частині педагогічної майстерні вихователі школи-інтернату продемонстрували фрагменти занять та виховних заходів, а саме:
- заняття з фізичного виховання у дошкільній групі (вихователь Галаніна Н. І);
- гри-казки з безпеки  життєдіяльності у  підготовчому допоміжному класі «Стежкою за Колобком» (вихователь Бублій Т. Ф.);
- виховної години у 1 класі «Будь природі другом!» (вихователь Обополенко С. В.);
- інтерактивного заняття у 4 класі «Поговоримо про ввічливість» (вихователь Радченко К. В.);
- бесіди у 4 допоміжному класі «Державні символи України» (вихователь Ткаченко О. В.);
- ток-слайд-шоу у 7 класі «Світ професій»  (вихователь Іщенко І. Є.)
 Учасники педагогічної майстерні також переглянули фрагменти занять гуртка «Умілі руки» з мозаїчної пластинографії  «Морські пригоди» (керівник гуртка Щербак Т. О.) та практичного психолога «Духовні і моральні цінності»(практичний психолог Мохонько В. М.)
Завершився перегляд виховних годин загальношкільним заходом  «Країна дитячих мрій» (вихователь, керівних гурткової роботи  Кущ Т. І.).

По завершенню учасники обмінялися досвідом  роботи,  обговорили переглянуті виховні заняття та заходи, поділилися враженнями. Рекомендації, підготовлені  Сватівською обласною спеціальною загальноосвітньою школою-інтернатом, прийняті до відома та до впровадження в роботу учасниками майстерні. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий