Проекти професійного розвитку з метою підвищення
компетентності освітян проводить Луганський ОІППО.
Проекти професійного
розвитку забезпечують своєчасне виконання вимог державної освітньої політики, задоволення
потреб педагогів у самоосвіті, можливість вибору змісту, форми й термінів
навчання. Зазвичай на проекти професійного розвитку запрошуються талановиті
тренери, професіонали, які надають педагогам нову, актуальну, корисну
інформацію та допомагають відточити вміння й навички на практиці.
Важливо, що проекти
професійного розвитку передбачають очно-дистанційну форму навчання, яка
дозволяє педагогам навіть із віддалених районів Луганщини за допомогою
комп’ютеру та Інтернету спілкуватися з тренером та виконувати поставлені
завдання. По завершенню проекту учасники отримують сертифікати тренерів,
консультантів, тьюторів, експертів.
У Луганському ОІППО 26
березня 2015 року стартував перший в цьому році проект професійного розвитку, цікавий
для вчителів-істориків – «Проблеми історичного пізнання» (відповідальний за
проведення проекту – Сергій Саранов, доцент кафедри соціально-гуманітарних
дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО, кандидат історичних наук). Проект
відкрив однойменний семінар, на якому значну увагу було приділено проблемі
історичного факту та його інтерпретації у французькій школі «Анналів» другої
половини XX століття, формуванню історичної свідомості XIX століття, біографії
видатного британського вченого Е. Гобсбаума тощо. Слухачі взяли активну участь
у семінарі: підготували доповіді й подискутували щодо спірних аспектів
професійної діяльності.
2–3 квітня 2015 року Центром
практичної психології та соціальної роботи Луганського ОІППО у мм.
Сєвєродонецьку та Лисичанську розпочато другий проект «Формування готовності
психологів ЗНЗ до роботи з посттравматичними стресовими розладами в молодших
школярів». Проект відкрив науково-практичний семінар-тренінг «Психологічна
допомога дітям та батькам, які постраждали під час військових дій». На
семінарі-тренінгу психологи та соціальні педагоги Луганщини дізналися про:
нейробіологію стресу; стрес та його ознаки в дітей і дорослих; психологічний
аналіз реакцій батьків на поведінку дітей після травмуючих подій; особливості
психологічної допомоги дітям дошкільного, молодшого шкільного та підліткового
віку після травмуючих подій.
Семінар провели досвідчені
фахівці: Вікторія Харченко, практичний психолог, психотерапевт, кандидат
психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології ЛОІППО; Оксана
Рачок, практичний психолог, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО;
Оксана Пагава, практичний психолог, кандидат психологічних наук, завідувач
кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, завідувач Центру практичної психології
та соціальної роботи ЛОІППО. Ведучі семінару використали методи арт-терапії,
тілесно-орієнтованої терапії, елементи символдрами, метафоричні карти.
Спеціальною гостею семінару стала Ірина Золотова, дефектолог,
тілесно-орієнтований терапевт, яка продемонструвала педагогам вправи для
покращення фізичного та психологічного стану.
3 квітня 2015 року у м.
Лисичанську в рамках вищезазначеного проекту відбувся майстер-клас
«Стресостійкість як важлива якість успішної особистості»», який провела Наталія
Кондалова, практичний психолог ДНЗ № 10 «Малятко».
У квітні в ЛОІППО
стартують ще кілька проектів професійного розвитку. Очікується, що проекти
стануть сходинкою на шляху до вершин професійної майстерності освітян.
Комментариев нет:
Отправить комментарий