Завдяки проекту «Українська миротворча школа», реалізованого Центром близькосхідних досліджень, педагоги
Луганської області здобули навички з розв’язання конфліктів, дізналися про
особливості першої психологічної допомоги, отримали теоретичну інформацію щодо
дискримінації.
У Луганській області
24–27 березня 2015 року відбулися методичні семінари-тренінги для педагогів навчальних
закладів (класних керівників, соціальних педагогів, заступників директорів із
виховної роботи). Організували тренінги Луганський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти (м. Сєвєродонецьк),
Інформаційно-дослідницький центр «Інтеграція та розвиток» (м. Київ), Фонд
громади міста Херсон «Захист». Координувала проект Олена Бурім – старший
викладач кафедри управління освітою Луганського ОІППО.
На семінарах-тренінгах п’ятдесят
педагогів регіону отримали корисну інформацію щодо актуальних методик роботи з
батьками, колегами, школярами; з’ясували різницю між стресом і постравматичним
стресовим розладом; навчилися азам експрес-діагностики та первинної психологічної
допомоги; довідалися про особливості адаптації дітей-переселенців тощо.
Успіх семінарів-тренінгів
великою мірою залежить від досвідченості тренерів, і «Партнерство заради
майбутнього» не є виключенням. З учасниками заходів ділилися досвідом провідні
фахівці: к. філ. н. Олег Смірнов, директор Інформаційно-дослідницького центру
«Інтеграція та розвиток»; к. іст. н., керівник освітніх проектів Інформаційно-дослідницького
центру Маргарита Араджионі; старший викладач із соціальної роботи та соціальної
педагогіки, консультант ЮНІСЕФ Тетяна Скляренко; практичний психолог,
психотерапевт Ольга Лангвейль.
Учасники відзначили, що ці та подібні семінари є вкрай необхідними для
Луганщини та Донеччини. Протягом 2014–2015 навчального року у зв’язку з
поляризацією суспільства та військовими діями на Сході України стосунки між
учителями та учнями, а також всередині шкільних колективів, ускладнилися. На
сьогодні виникла потреба в проведенні системної роботи з педагогами, які
відповідають за виховний процес, з метою ознайомлення з основами
конфліктологічної та діалогової практики, попередження наслідків
посттравматичного синдрому та організації роботи з батьками задля діалогу та
конструктивної взаємодії. У рамках проекту за підтримки GPPAC та DVV
International була відпрацьована методика проведення відповідного тренінгу,
успішно використана в роботі зі шкільними психологами і класними керівниками
Херсонської, а відтепер і Луганської області.
Важливим практичним результатом семінарів-тренінгів стане використання
набутих навичок та знань у діяльності педагогів на рівні кожної школи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий