11
березня 2015 року в м. Сєвєродонецьку Луганської області відбувся обласний
науково-практичний семінар для практичних психологів дошкільних і
загальноосвітніх навчальних закладів та соціальних педагогів. Серед учасників
семінару були фахівці з міст Лисичанськ, Рубіжне, Сєвєродонецьк, а також
Міловського та Старобільского районів Луганщини.
Семінар
проводився під егідою Центру психології та соціальної роботи Луганського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. На семінарі було
розглянуто тему: «Супервізія діяльності практичних психологів і соціальних
педагогів щодо соціально-правового захисту дітей та оперативного вирішення
питань, пов’язаних з індивідуальною ситуацією дитини».
«Супервізія
– це, на жаль, малорозвинена в нашій країні галузь психологічної діяльності, –
зазначила у вступному слові до семінару Оксана Рачок, методист кафедри
педагогіки та психології ЛОІППО. – Супервізія – це не лише спостереження, але й
співпраця більш досвідченого психолога, терапевта, викладача з менш досвідченим
колегою,
обговорення сильних і слабких сторін, виправлення помилок тощо».
Під час
семінару учасники дізналися про психолого-педагогічний аспект проведення
супервізійної роботи в соціально-психологічних службах (доповідала Оксана
Пагава, завідувач кафедри педагогіки та психології ЛОІППО), особливості
психосоціальної допомоги в роботі з кризовою особистістю (Вікторія Харченко,
доцент кафедри педагогіки та психології ЛОІППО).
Не
оминули й теми специфіки організації психолого-педагогічної роботи з дітьми в
надзвичайних ситуаціях (Оксана Рачок, методист кафедри педагогіки та психології
ЛОІППО). На завершення учасники семінару дізналися про сучасні технології
організації соціально-правового захисту дітей, їх сімей та молоді в конфліктний
та постконфліктний період (знаннями ділився Олег Перепелиця, віце-президент
Луганської обласної громадської організації «Віста»).
Учасники семінару погодилися, що
супервізія може стати корисною практикою, особливо під час складних
випробувань, через які проходять жителі Луганської області й України загалом.
Цей вид діяльності, спрямований на забезпечення належної якості соціальної
роботи, запобігання професійним ризикам шляхом навчання соціальних працівників,
наставництва та професійної підтримки на робочому місці, особливо стане в
пригоді тим психологам і
соціальним педагогам, які працюють із дітьми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий